Van Carmel naar Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu Van Carmel naar Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu

Van Carmel naar Visalia

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Visalia

Na een heerlijke nacht in ons hotel checken we uit om te vertrekken richting Visalia (ongeveer 3,5 uur rijden).
Maar uiteraard stoppen we eerst even bij het strand, sorry kids mama wil dit graag zien. Spijt hebben we daar zeker niet van want tot onze verbazing was er een school dolfijnen op 10 meter van het strand bezig hun kunsten te vertonen, WAUW! Op 2 meter lag nog een zeehond te dobberen dus hoe gaaf kan het zijn.
Na het nemen van veel foto's en filmpjes gaan we dan toch maar op weg.
De reis gaat vlot en de temperatuur buiten stijgt van 22 naar 32 graden, heerlijk! Tijdens de rit hebben we besloten om gelijk door te rijden naar het Sequoia National Park al blijkt dat nog wel een behoorlijk eind verder te zijn (pff). Vanaf het hotel is het 45 minuten dus dat valt mee maar ter plaatse horen we dat na de ingang de bomen pas na een uur rijden over een haarspeldweg dikker worden en we moeten ook nog terug. Na een eind het park te hebben ingereden en mooie foto's te hebben gemaakt vanaf 3000 meter besluiten we toch maar terug te gaan om vervolgens pas om 7 uur aan te komen in het hotel. Relaxen dus om morgen door te rijden naar Las Vegas waar we lekker 3 nachten blijven.

• 31 Juli 2014 - 20:57

Ad:

Hoi fam. Broere,

Ik heb alle verslagen gelezen en volgens mij gaat het wel goed daar! Afwisseling genoeg.
    Alles goed met Roos? En met jullie andere puber? Boeie??
    Blijf verslagen maken en sturen; we blijven mee lezen.

Groeten Ad.

P.S. Voor ons schiet het nu ook op. We starten op maandag.

• 01 Augustus 2014 - 04:02

Familie Broere:

Hi Ad,

Wij zitten ondertussen in Las Vegas en vermaken ons inderdaad prima, jullie ook heel veel plezier!!

Gr Ga en de rest