Uitslapen in Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu Uitslapen in Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu

Uitslapen in Vegas!

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Heerlijk uitslapen! Dat hadden we allemaal even nodig. Na een zelfgemaakt ontbijtje besluiten we richting de Mall te lopen en in de airco wat winkels te bekijken. Ondertussen hebben we gezamenlijk besloten onze reis wat om te gooien. Vanaf Las Vegas kan je namelijk blijkbaar ook naar de Grand Canyon op 2,5 uur rijden, goed te doen dus op één dag! Het gereserveerde hotel op 5 uur afstand cancelen we en we boeken in Vegas 2 nachten bij. Mooi geregeld tenslotte is 5 uur heen en de volgende dag weer 5 uur terug plus nog 4 uur naar San Diego, een beetje gekke werk en dit hotel bevalt ons uitstekend.
Na uitgebreid winkelen vallen we neer bij het heerlijke zwembad en bestellen Mart en ik een cocktail aan de bar mmm. Vanavond pakken we de auto om ook eens een hotel verderop op de Strip te bekijken. Alle hotels hebben een thema en zijn een wereld op zich! Om half 9 parkeren we in Hotel Paris met Eifel toren, louvre en Arc de Triomphe, gekke wereld hier. Binnen is het alsof je door de straten van Parijs loopt, zelfs de lucht hebben ze nagemaakt als daglicht.
Buiten op straat baalt Maarten dat hij nog maar 16 is en geen 21. Met 21 is het hier walhalla volgens hem en gaat hij zeker terugkomen! Gokken kan je overal en op alles! zelfs in de wc's heb je led schermen waar je op kan gokken!
We eten bi PF Cheng's, het favoriete restaurant van de mannen en Maarten besluit tegen onze gewoonte in om alle restjes mee te nemen in een box als ontbijt ( idioot). Buiten krijgt Martin nog allerlei leuke kaartjes met dames erop die Maarten met bewondering van hem aanpakt. Tijd om terug te gaan naar het hotel morgen gaan we kijken of we een powerboat kunnen huren op Lake Mead.

• 03 Augustus 2014 - 10:21

Ad:

Beste MGM&R

Het is weer leuk alles mee te lezen.
    Vandaag pakken we in en morgen vertrekken wij ook.
    Ik realiseer me dat onze reis totaal anders zal zijn!
    Geniet van de glitter en glamour van de USA en kom heel terug!

Groeten ATMR&S