Laatste dag Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu Laatste dag Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu

Laatste dag Vegas

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Om half tien ben ik wakker en is iedereen nog in diepe rust dus besluit ik maar even tussen de bodybuilders in de gym mijn krachten te tonen.
Als ik om een uurtje of 11 weer terug ben is iedereen net ontwaakt en zijn er andere plannen gemaakt dan het zwembad omdat er nog steeds buien zijn. De buien hier zetten gelijk de heleboel blank dus niet echt lekker om in te zwemmen of te relaxen. Martin gaat even wat bellen en ik ga met de kids naar ons buur hotel "Circus Circus". Daar hebben ze namelijk achtbanen weet Roos te vertellen dus tsja daar moeten we heen.
Wat een film hier, het hele hotel lijkt wel een grote kermis binnen met acrobaten, kermis attracties en ja hoor 2 grote achtbanen! O ja en uiteraard struikelen we over alle gokkasten en roulette tafels.
De kids settelen zich in een van de achtbanen en mama maakt foto's (goede deal). Uiteraard volgen er nog vele rondjes voordat we terug gaan naar ons hotel. De zon is ondertussen doorgebroken en Martin vinden we op een ligbed bij het zwembad!
Onze laatste avond besluiten we met de auto iets verder aan het eind van de Strip te gaan kijken en parkeren weer in hotel Paris. Ondertussen zijn Martin en ik eigenlijk de drukte wel zat, iedereen loopt door elkaar op straat (rechts lopen heeft nog nooit iemand van gehoord en alle Aziaten lopen 5 man breed). Alle show is genoeg geweest als ook de droge woestijn om ons heen, we zijn wel weer toe aan een wat groenere omgeving met wat water. Maar Las Vegas is absoluut gaaf om gezien te hebben en Maarten gaat als hij 21 is terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Familie

Leuk dat je mee wilt lezen!

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 4617

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

24 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Rondreis USA 2014

Landen bezocht: