Prachtig San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu Prachtig San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu

Prachtig San Diego

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Na een heerlijke nacht gaan Roos en ik samen kijken bij het ontbijt (de twee mannen vinden voor 09:00 uur ontbijten vandaag echt te vroeg).
We besluiten vandaag eerst maar eens van de zon te genieten aangezien de temperatuur hier heerlijk is ( graad of 30 met een verkoelend windje).
We installeren ons bij het zwembad, volgens Maarten een dag zoals hij op vakantie hoort te zijn (hangen in je bed, hangen op een ligstoel in de zon, internet bij de hand voor al je sociale bezigheden en zo nu en dan je zus molesteren in het zwembad!) Heerlijk dus!
Om een uurtje of 3 besluiten we maar eens uit de zon te gaan en de auto te pakken om een paar minuten verderop maar eens een kijkje te nemen bij Mission Bay. Wat is het hier mooi! prachtige parken aan de rand van het strand en de zee, heel wijd opgezet (al is dat in Amerika overal) een hele relexte omgeving.
Roos is helemaal blij als ze aan het strand een achtbaan ziet staan en krijgt voor het eerst d'r moeder zo gek om een keer mee te gaan. Wat heb ik een spijt op moment dat ik in de rij sta! hij gaat dan wel niet over de kop maar toch! Martin en Maarten staan te lachen en maken foto's.
NOOOOOOIT meer besluit ik na de paar minuten durende trip!
We lopen na mijn avontuur verder naar het strand en drinken iets in een strandtent waar ze ook een aantal surf simulators hebben staan, leuk om te proberen! Alleen met vrienden pa niet met jullie is het antwoord van onze oudste! Martin houdt het dus maar bij een biertje. Na nog wat rond gelopen te hebben pakken we de auto om deze iets zuidelijker te parkeren bij het Gaslamp district. Dit is een gebied aan de San Diego baai met allerlei restaurantjes. De mannen zien het honkbal stadium van de Padres en maken uiteraard wat foto's van de binnenkant. We slenteren door en vallen om half 8 neer bij een Mexicaans restaurant. Om een uurtje of half 10 zijn we terug in ons hotel. Doordat de kinderen graag naar een achtbanen park willen en wij "graag" iets anders doen besluiten we om morgen toch nog een keer naar Seaworld te gaan, het park ligt hier op 3 min rijden, wij vinden de orka's leuk en de kids kunnen in de rollercoasters. De kaarten kopen we alvast bij de receptie van het hotel.