Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Marina del Rey, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Marina del Rey, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu

Hollywood en Beverly Hills

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Marina del Rey

Roos is al helemaal druk omdat ze zo benieuwd is hoe het zal wezen. Bij het ontbijt besluiten we om zelf de drop off bus route met de auto te gaan volgen aangezien parkeren blijkbaar heel makkelijk is. We rijden via Santa Monica over Sunset boulevard richting Rodeo Drive onze eerste stop ! Het is een aardig stukje rijden ongeveer 40 min en iedereen heeft haast voordat we het eerst herkenbare bord met Beverly Hills erop spotten. We parkeren in een garage waar een vriendelijke Braziliaan ( al wil hij eigenlijk niet met ons praten als hij hoort dat wij uit Nederland komen) ons de weg wijst. We lopen de hoek om en vallen direct met onze neus in de boter, Rodeo Drive met de eerste Bugatti waar je blijkt later hier over struikelt. De vrouwen vergapen zich aan de dure etalage's en de mannen aan de auto's. We drinken wat op een terras om vervolgens de auto te verplaatsen naar Hollywood. Wat een drukte hier en wat een toeristen net als wij. Roos zoekt als eerste haar eigen Oscar uit om vervolgens eindelijk de letters Hollywood op de berg te spotten. We brengen een poosje door op Hollywood boulevard, de walk of Fame voordat we besluiten het te hebben gezien ( niet voordat Maarten een horloge scoort bij zijn vader!) en gaan terug naar de " rustigere" kust. De kids gaan lekker hangen en wij hangen nog even aan de bar voordat we heerlijk gaan eten bij de Cheese Cake Factory aan de haven voor de deur. Wat een leuke indrukken vandaag maar om eerlijk te zijn in een dag hebben wij dat stuk wel gezien, morgen gaan we een stuk langs het strand lopen om rare mensen te spotten op Venice Beach en onze handdoek neer te mikken in de zon. Bij terugkomst in het hotel checken we alvast onze vlucht naar Houston die we gelukkig met hulp van Pa ( dank je dat je liet wakker bellen en vroeg opstaan xx) kunnen bevestigen. Truste!