Verplaatsen naar Galveston ( Houston) - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu Verplaatsen naar Galveston ( Houston) - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Familie Broere - WaarBenJij.nu

Verplaatsen naar Galveston ( Houston)

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Galveston

Vanmorgen zijn we bij tijds ons bed uit en vertrekken richting LAX na eerst een heerlijk ontbijt te hebben gehad. De security van het hotel vertelde dat je tussen de 20 min en 1,5 uur erover kan doen in het verkeer om op te luchthaven te komen ( lekker ruim). Wij gaan dus op tijd weg en rijden binnendoor waardoor het gelukkig vlot gaat, 45 minuten later staan we bij de Hertz drop-off. en neemt Mart met tranen in zijn ogen afscheid van de geweldige Mercedes 450 GL, en gaan we met de Hertzbus naar vertrek. We zijn dan wel iets te vroeg maar met z'n binnenlandse charter moet je zeker op tijd zijn want ze zetten hier rustig iemand anders op jou plek neer. We wegen de koffers nog even ( ondertussen 2 bijgekocht) en checken in. We moeten nog wel 3 uur wachten tot vertrek maar ja het is niet anders en verdoen onze tijd bij de Starbucks en de Burger King. Om 2 uur mogen we eindelijk boarden bij Spirit Airlines en vertrekken we toch nog later dan gepland richting Houston. De vlucht van 3 uur verliep vlot al hadden we wel naast ons een behoorlijk onweer bij het landen. In Houston zijn ze wat dat betreft wel wat gewend met al die Orkanen. Alles gaat vlot en we staan dan ook al binnen een uur wij bij Hertz om de volgende auto op te halen. Zelf spot ik Martin z'n naam op het bord maar zie wel dat ik liever een andere auto zou willen als dat we krijgen. Een Corvette is wel vet maar volgens Mart passen daar de koffers niet in ( goed punt!), die neem je zeker zelf volgende keer pap roept Maarten nog. Gelukkig is de Toyota die klaar staat ook zilver dus is het verschil niet zo groot, we laden in en rijden het laatste stuk naar Galveston, maar niet voordat we eerst even langs de Walmart en de domino's rijden voor de noodzakelijke dingen. Om 23:30 ( tijdsverschil van 2 uur met LA) zitten we aan de pizza in ons prachtige appartement aan de Mexicaanse golf. Programma morgen nog geen idee!,